Sova

Inatt har det inte blivit mycket sömn. Natalie har vaknat typ en gång i timmen och skrikit. Eller hon är ju egentligen inte vaken, tror hon drömmer. Men jag stoppar i nappen och sen är hon tyst och somnar om. Men jag får ju sova som ett arsel! Är verkligen SÅÅÅ trött! Sa till Magnus i morse att snart tar jag in på hotell och sover så jag kan få sova ostört en natt. Hon har hållt på så här i en tre veckor nu. Börjar bli lite tröttsamt!

Jag brukar ju kunna få lite sovmorgon på helgerna då Magnus tar upp Natalie på morgonen när hon vaknar. Men igår åkte han tidigt till Gräsö för att spränga lite och imorse åkte han iväg för att åka cross. Så det blir inte mycket sova då direkt. Natalie vaknar ju 7 varje morgon och då ska vi gå upp. Då har hon sovit klart och vill leka. Spelar ju ingen roll att jag är som en zombie (isbjörn) då direkt!



Jag älskar att vara mamma, och jag älskar min dotter men ibland blir jag faktiskt trött på det och vill bara vara för mig själv. Tyvärr går det ju inte så det är bara att bita ihop och hoppas på att det vänder.
Det är ju inte alltid en dans på rosor att få barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0