Nytt liv

Igår började ju mitt nya så kallade liv! För typ 754 gången. ;)
Men nån gång måste det ju funka...

Äta bättre och röra på sig mera kan ju bara ge et resultat. Eller?
Idag börjar i alla fall gympan. Ska bli så skönt att få röra på sig. Köpte ju nya skor i lördags så nu kan jag hoppa och springa som en tok ikväll! Ha ha... Kommer väl vara död efter halva passet!
Som tur är ska Katarina följa med så vi får peppa varandra. Finns det fler som vill hänga på oss så går det självklart bra.

Har ju fått en liten promenad nu på morgonen också. Är ju ett måste att gå ut när man har hund här hemma. Riktigt skönt faktiskt. Hade dock varit lite skönare om han inte drog så mycket när man gick. Men det blir bättre och bättre. Hemma hos sig får han ju göra lite som han vill, men här måste man gå fint och efter några tillsägelser så går det hyffsat.

Svärföräldrarna ringde två gånger igår och frågade om det gick bra. Dom är ganska oroliga kan jag säga! ;)
Men jag lugnade snabbt ner dom och sa at han inte rivit hela huset utan va lugn och snäll och gosar och myser med oss. Dom verkade bli lite förvånade men glada över svaret. Min svärmor tyckte att han kunde få stanna här. Han va gratis sa hon. (Goliat är inte hennes favorit, då hon tycker att han är lite jobbig) Men svärfar skulle nog inte gå med på det sa jag. Men han svarade att han kunde ju låna hem honom om han saknade Goliat för mycket! (Goliat är svärfars gullegris och han skämmer bort honom ganska mycket!)
Men jag tror nog att Goliat har det bäst hemma även om han verkar trivas bra här.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Duktiga ni är som börjat på gympa :)

2010-09-09 @ 11:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0