"Nu kan jag mamma!"

I morse låg jag och Natalie och mös lite i sängen.
Helt plötsligt kryper hon upp till huvudändan, klättrar upp och tar ner min mobil (som hon vet alltid ligger där) och sätter sig sedan ner och leker med den. SKITUNGE!!! ;)
Va ju tvungen att prova om det va ren tur att hon kunde krypa så jag la min mobil nere vid fotändan för att se om hon kunde krypa dit. Och mycket riktigt! Armar och ben följdes åt och hon kröp ner och hämtade den.
Så nu kan hon alltså krypa min lilla tjej!

Har krypit runt hela dan idag. Dock är det lite svårt på golvet då det är lite halt, men det går sakta men säkert framåt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Stora tjejen!

2010-09-03 @ 16:43:38
Postat av: katarina

stoora tjejen, en riktig fena på att krypa =)

2010-09-04 @ 10:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0