Mitt bakande

Lovade ju bilder på mitt bakande.



Bullar på väg in i ugnen



Bullar i ugnen.



En hel massa bullar som vi hoppas ska räcka på lördag



Fick ett paket smör som förpackningen va åt fel håll på. Va lite svårt att måtta smöret då det inte fanns nå streck att gå efter, men jag chansade på att jag hade bra ögonmått...
Och det vart ju inte allt för tokigt så det verkar ha varit ganska bra.



Kakdeg som inte ser så aptitlig ut



Men det vart goda daimkakor av det.



Gjorde lite brysselkex också. Självklart med rosa kanter då det är min lilla tjej som kommer stå i centrum på lördag.

Ska baka lite mer i morgon. Får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Gott! Tänker på mormor när jag ser brysselkexena :)

2010-09-30 @ 16:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0