Måndagen den 13 september

Innebar att Natalie blev 8 månader! Hur gick det till? Hon föddes ju nyss!
Satan va tiden går fort. Hon är verkligen stor nu min lilla tjej.

Vi va ner till kyskis i Österby på förmiddagen. Natalie kröp och lekte en massa. Riktigt roligt att se.
Vi vägde och mätte oss även hos våran bvc sköterska Helena. Har inte träffat henne på 2 månader så hon tyckte ju att Natalie hade blivit jättestor.
Lite chockad över att hon hade börjat krypa så fort och att hon hunnit fått 5 tänder! Hon ville inte känna på dom! ;)

Natalie vägde nu 7605 gram och va 69,5 cm lång.
Hon följer sin kurva galant!

Efter kyrkis va vi och handlade lite ochsen åkte vi till bygghandeln i Valö för att köpa lite saker till Magnus så han kan fixa klart fönstret.
Självklart hade han fått fel storlek på bläcket som ska va övanför fönstret så det ska jag och Natalie åka och byta.

När vi kom hem åt vi lite och sen gick Natalie och sov en stund. Jag fick också lägga mig då jag fick svinont i magen! Kunde inte sitta och inte stå så det va bara till att lägga sig i soffan och glo på tv.
Slumrade till en sväng men vaknade av att syrran ringde.

På kvällen va det bara en massa lek med Natalie och tvtittande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0