Hurtigt

Fan va hurtig man känner sig när man är ute och går klockan 7 på morgonen.
Vi vaknar, kliver ur sängen, byter blöja och sen går vi. Natalie tar på sig en jacka över pyjamasen bara. Goliat har liksom inte tid att vänta på att vi ska klä på oss ordentligt. ;)

Har hunnit dammsuga på morgonen också. Vart helt slut! Svetten bara rann. Är nog lite mer förkyld än jag trodde. Skulle ju gå på boxpass ikväll. Får se hur det blir med det. Är jag så här ikväll lär jag inte orka. Men ska nog försöka ändå. Nässpray och en Alvedon eller Ipren så borde det gå bra.
Känns som att det lär bli hur mycket folk som helst på boxen så man får vara där i tid för att få nån plats.

Nu ska jag försöka städa undan lite och vika massa tvätt. Sofie och Elsa kommer hit en sväng idag och ska äta lunch.
Tror att Goliat vill ut också så ska väl sätta ut honom en stund.


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0