Godmorgon!

Natalie vaknade som vanligt klockan 7. Det är nog bara att acceptera att det är då hon sovit klart, trots att mamman fortfarande är trött. Men jag får väl va glad att hon inte vaknar 5 eller nåt. 7 är ju egentligen ganska lagom.
Inatt har hon bara vaknat till en gång då jag fått stoppa i nappen. Fast hon är inte vaken utan bara skriker/gråter. Våran bvcsköterska Helena trodde att hon kanske drömmer. Hon är ju i farten hela tiden och då blir det mycket intryck som ska bearbetas. Normalt brukade drömmarna komma vid 9-10 månader men hon sa att det lika gärna kan börja nu. Enligt Helena låter det som att Natalie är lite tidig i sin utveckling så varför inte.

Idag hade vi ev tänkt åka ner till kyrkis, men när jag vaknade i morse hade jag ingen som helst lust, så vi blir kvar hemma och myser istället. Ska väl försöka göra lite nytta (igen...) fattar inte att det ska behöva se ut som ett bombnedslag här hemma jämt. JAG HATAR DET!!!!

Kollade på Quisso på 5an nu på morgonen. Snacka om att dom bara lurar av massa folk alla pengar.
Idag va det bilmärken man skulle hitta bland några bokstäver. Fanns ju ganska många men bara 3 som va "rätt".
Den andra som ringde in sa Jaguar och vann då 2000 kr då det va ett av de tre rätta svaren. Sen va det dött lopp. När programmet är slut visar dom de rätta svaren. Idag va det Spyker och Geely som fanns bakom de 40000 kr. Vem fan gissar på nå sånt? Man har ju inte ens hört namnen förr. Eller ja, spyker har jag hört förr men det är ju ändå inga "kända" bilmärken så ingen gissar ju på dom vilket är smart för att massa personer ringer och ingen svarar rätt. Är ju därför de kan ha så höga vinster. Ingen vinner ju ändå!
Snacka om att luras...
Lär bli väldigt dyra telefonräkningar hos vissa!



En Geely



En Spyker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0