Godmorgon!

Igår kväll när Magnus kom hem från jobbet vart det en tur till Gräsö. Dels för att hämta hem Natalie såklart, men också för att fira Mervi som fyllde år i söndags. Grattis grattis!!!

Vart förövrigt ett bullbak och två kakbak igår. Ska baka lite mera på fredag då Magnus kommer hem tidigare än normalt.

Vad har vi gjort på morgonen då...
Natalie väckte mig vid 7.15.


"Godmorgon mamma! Är du vaken?" sa hon fast det lät "Äähh!  Äähh?  Äähh?"

Tog upp henne och märkte (för fjärde morgonen i rad) att blöjan va full av nr 2!
Bytte blöja, åt lite välling, gosade, tittade på tv, hoppade i soffan och sen vid 9 somnade hon i min famn.
La henne i sin säng där hon fortfarande sover gott. Under tiden har jag lyckats städa undan lite i vardagsrummet efter ommöbleringen, starta både diskmaskinen och tvättmaskinen, fixat lite i köket och nu satte jag mig vid datorn en stund. Har massa mer att göra, men tog en liten paus. Ska snart fortsätta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0