Förmiddagen

Imorse gick vi upp klockan 7. Klädde på oss direkt och tog en liten morgonpink med Goliat.
Efter det gick vi in och åt frukost och mös framför tvn.

Vid 11 fick Goliat gå ut. Han trivs som bäst ute och då passade Felix på att komma hem och äta mat, sova en stund och gosa med sin matte.

Vid 13 tog vi en promenad till. Tog Natalie i bärselet så slapp jag ta vagnen. Är lite bökigt att gå med vagn och en hund som drar, men det är ju inte omöjligt.
Vilket fall som helst så gick han jättefint efter en stund. Drog ingenting! Börjar kanske få lite pli på honom. ;)
Slut vart jag av promenaden i alla fall. Jobbigt att bära på Natalie fast hon inte väger så mycket. Börjar nog bli lite för stor för bärselet, men det va praktiskt!

Efter promenaden fick Natalie lite mat och sen va det sovdax för en trött liten fröken.
Jag är också trött idag. Har blivit snorig och känner mig lite sänkt. Tar det lugnt idag så jag kan gå på boxen i morgon.
Städa skulle jag verkligen behöva göra. Får se om jag tar mig lite ork till det senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0