Förlåt!

Förlåt för att jag inte skrivit på länge!
Egentligen undrar jag varför jag ber om ursäkt. det är ju min blogg som jag skriver i när jag vill. Men jag får lite ångest när jag inte skrivit på länge. Sjukt!!!

Men ska skriva ihop veckan och dagarna som varit senare.

Nu ska vi göra oss klara för att åka ner till Österby.
Ska träffa föräldragruppen nere på bvc. Ska bli kul att träffa alla igen. Antar att barnen blivit jättestora nu!
Efter föräldragruppen vet jag inte riktigt va vi ska fördriva tid på men nåt hittar vi nog på.
På eftermiddagen ska vi gratta syrran.
Jäkla unge på att va stor! Men för mig kommer hon alltid att vara en lite skitunge! ;)
SYSKONKÄRLEK!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0