Blöjor

Jag undrar en sak.

Förr när vi hade Libero blöjor så fanns alltid en liberologga och en siffra (storleken) på blöjan.
Nu öppnade jag ett nytt paket med blöjor som inte har nån logga. Jag tycker dessutom att det ser ut som ICAs blöjor! (sugen på att köpa 1 paket ICA blöjor för att se om det är samma)

Kan ni hjälpa mig?

Har försökt leta på internet om jag ska hitta nån bild på hur dom ska se ut, men utan resultat.

Lägger in några bilder så får ni se.




Framsidan



Baksidan



Det nyöppnade paketet

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är ICA blöjor! Vi köper sådana och de ser ut precis sådär, 7 till 14 kilo. Jag har hört att det har hänt förut... Det ska visst vara samma fabrik som gör båda blöjorna.

2010-09-14 @ 16:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0