Besök

Idag har jag plockat lite här hemma. Känner mig ganska nöjd faktiskt.
Vid 14 tiden fick vi finbesök av Natalies blivande pojkvän Eddie, hans syster Nova och deras mamma Madelen. Va sååå himla roligt att dom kikade förbi. Har ju känt Madelen i ca 16 år tror jag, och trots att det blivit annorlunda familjeförhållanden så kan vi fortfarande träffas och prata. Känns skönt!



Bild på när Natalie och Eddie pussas. Bilden togs då Madelen va barnvakt en dag i somras.
Sötnosar! ;)

Nu ska jag sätta igång att steka pannkakor.
Ja, jag vet att jag är en dag för tidigt, men är man sugen på pannkakor så är man!

Kommentarer
Postat av: Madelen

Klart vi ska ses iaf, du kommer ju ändå alltid vara en del av "familjen". Vi har ju känt varann så pass länge.

2010-09-29 @ 21:02:25
Postat av: Mrs Bernhardsson

O va charmigt

2010-09-30 @ 13:08:04
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0