Bajs, yoga och corewellness

Natalie åt jättedåligt igår kväll. Trodde att hon skulle vakna nåt mitt i natten och va hungrig, men inte.
Vid 5.30 vaknade hon till. Jag gick upp och gjorde lite välling som hon åt litegrann av. Sen va nog magen full. Hon har varit hård i magen några dagar. Så nu kom det en jätteliten stenhård klump. Försökte få henne att bajsa lite till när vi låg på skötbordet utan en blöja som skulle vara ivägen.
Efter en stund lyckades hon få ut lite mera och hon log när hon hade bajsat två gånger. Snacka om att det måste ha varit skönt att äntligen kunna lätta lite på trycket i magen.

När vi va klara åt vi lite mera välling, mös en massa i sängen och sen somnade vi om. Men jag fick inte sova speciellt länge. Vid 7 vaknade hon igen och va hur pigg som helst.
Vi slog på tvn och hade lite morgonmys, ringde och sa godmorgon till pappsen och sen gick vi upp och åt frukost.
Har hört att messmör är bra om man är hård i magen så både igår och idag har Natalie fått lite messmör i sin gröt. Smakar inget annorlunda och hon gillar det så vi hoppas att hon blir bättre i magen snart.

Vid 9.30 vart hon lite trött igen och hon fick gå och sova. Sover fortfarande.
Själv har jag ätit min underbara havregrynsgröt och suttit framför datorn och spanat runt lite.

Vart lite sugen på att prova på yoga imorse. Va en som höll på lite på tvn. Har länge velat prova och för typ 6 år sen köpte jag en bok om yoga. Har dock aldrig läst den. Men jag har letat fram den nu och ska nog börja lite smått. Kan ju göra det medans Natalie sover sin förmiddagslur.
I somras fick jag även en dvd (beställdes gratisinternet) som handlar om corewellness.
Tänkte att jag även kan kika på den. Man kan ju aldrig träna mage, rygg och bäcken för mycket! Jag som har problem med ryggen skulle ju verkligen behöva träna den lite också. 
Så nu ska jag nog slå på dvd:n och se vad det är för något. 

Beställ dvd:n du också! Klicka HÄR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0