Bad

Inatt har inte Natalie sovit speciellt bra. Antar att det är för att det vart mycket nya intryck igår och väldigt lite sömn.
Hon har vaknat och grinat varje eller varannan timme hela natten. När Magnus hade åkt och jobbet imorse flyttade jag över henne i våran säng så jag kunde hålla om henne ordentligt och då sov hon fram till 7.45 vilket va väldigt skönt. Hade dock väldigt ont i huvet när jag vaknade och det har inte släppt än. Antagligen pga för lite sömn.
Sömn är nog viktigare än man tror.

Har inte gjort så mycket idag. Har bara tagit det lugnt. Natalie har tagit sig ett bad och stänkt ner hela mig och badrummet.
Hon verkligen älskar att bada. Plaskar runt hur mycket som helst. Måste verkligen köpa ett större badkar till henne.
Vill ju köpa en Bibabad men är nog lite för snål. Kanske en bra doppresent någon... *flört flört* ;)



Filmade Natalie när hon badade idag, men pga av alla idioter som finns i denna värld så vill jag inte lägga ut den på nätet. Man vet ju aldrig vart den hamnar...
Men vi bjussar på två plaskbilder i alla fall. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0