Vägningen

Natalie vägdes ju idag.
Hon är nu 70,5 cm lång, väger 8020 g och har ett huvudomfång på 42,4 cm.

Vi hade det jättemysigt på kyrkis idag. Va bara "småbarn" där. Natalie va faktiskt äldst, hur det nu gick till. Hon är ju så liten. ;)
Vi va sex mammor, alla med ett varsitt barn + dom som jobbar där. Maria, Carol och bvc Helena som är där på måndagar. Natalie va den enda som drog fram leksaker så jag fick allt lov att plocka upp allt själv! ;) Va ju liksom min unge som stökat ner...
Den här veckan kommer vi garanterat att vara där fler dagar. Ska dessutom dra med Camilla och Alicia nån dag! ;)

Alla mammor har gjort en egen mugg på kyrkis också. Jag tyckte inte att jag behövde nån då jag inte dricker så mycket kaffe. Ett glas juice går alldeles utmärkt. Men nu har dom tjatat på mig några gånger så idag gjorde jag en mugg. Eller ja, jag gjorde ju inte muggen själv för den är från IKEA. Men jag målade lite på den och skrev mitt namn så alla vet att det är bara min. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0