Frågor

Bra där Camilla. Roligt att nån vågar sig på att fråga lite. ;)
Ska genast svara ärligt på dina frågor!

Har Magnus och du börjat planera för syskon till natalie?

Ja, det har vi gjort.
Vi har diskuterat det ganska mycket och kommit fram till hur vi vill ha det.
Minst ett barn till! När det blir får framtiden utvisa. Man kan ju inte alltid planera sånt!

Trivs du att bo i Masungskogen? (hur stavas det):)

Ja, jag trivs jättebra här i Masugnsskogen. Vill nog aldrig flytta härifrån!
Får hoppas att det bli nå hus ledigt här så ni också kan flytta hit! ;)
Nära till både Valö och Österby...

Vad skulle du göra om du vann en stor summa pengar?

Min första tanke är att renovera klart huset som vi vill ha det. Krävs en hel del pengar till det!
Sen beror det ju på hur mycket man vinner.
Blir det en massa över skulle jag ut och resa, köpa ett hus till min mamma, se till att mina syskon får körkort och bra boende osv... Skulle kunna skriva hur mycket som helst!
Men va det typ 1 miljon jag vann skulle jag renovera huset och försöka få ner månadskostnaden på huset så man kan spara lite till annat sen. Det är inte direkt gratis och bo här!
Självklart skulle Natalie få lite också! ;)

Vad skulle du göra om du såg ett "spöke?

Jag har nog redan sett ett...
Men jag blir nog rädd till en början innan jag vet va det är.
Nu tycker ni säkert att jag är jätteknäpp, men förr hörde jag ofta nån som sa mitt namn. (Ja, jag tror på sånt här med spökerier!) Jag tror mig veta vem det kan ha varit också.
Förra huset jag bodde i hörde jag steg i trappan (knarr) fast ingen va hemma så jag tror absolut på "spöken".
Här hemma har jag inte märkt nåt, men brukar få en konstig känsla i vissa hus.
Skulle nog önska att jag kunde utveckla det hela ibland.
Förövrigt kollar jag på "Det okända" varje morgon klockan 7 på tv4+!

Har du någon gång blivit sviken av en nära vän?

ABSOLUT!!!
Det är bland det jobbigaste som finns. Det är inget man önskar någon!
Men livet går vidare och man lär sig med tiden vilka man verkligen kan lita på.
Dessutom har det gjort mig starkare!
Har lärt mig att jag nu mera hellre har nån/några nära vänner som jag kan lita på och de övriga är bara en bekantskap som man kan umgås och skratta med, men inte berätta allt det man har inom sig för.
Jag är dock en ganska öppen person som pratar med alla, men vissa saker håller jag för mig själv och mina närmaste.


Tack för bra frågor Camilla!
Hoppas du känner dig nöjd med svaren...

Kommentarer
Postat av: Camilla Kastberg Odeheim

Klart jag känner mig nöjd. Men har en följd fråga då :)

Hur såg "spöket" ut, allså är det bara en siluett eller är det som en rikigt människa?

Jag tror själv inte på sånt där. Men det är för att jag är rädd för det och för att jag tycker det är jobbigt med sånt som inte har någon förklaring. Tycker inte man är dum för att man tror på sånt eller så. Bara roligt att veta. Men läskigt.



KRAM

2010-10-10 @ 21:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0