Trollungen Melwin

Igår kväll va vi hos Magnus syster med familj.
Fick underbart god mat och trevligt sällskap!
Till och med Natalie fick sällskap av en jämngammal kompis. Dom är till och med födda på samma dag! Underbart söta lilla Melwin med familj va där. Alltså, jag hade lätt kunnat ta med Melwin hem! Han är en sån sötnos som man bara vill pussa och krama på hela tiden och helst äta upp honom! ;)
Ett riktigt litet charmtroll!
Skaffar han och Natalie barn sen får vi riktigt söta barnbarn! ;) Ha ha...
Tyvärr glömde jag ta kort på dom små trollen. :(

Nu håller jag på och ska städa här hemma. Lär ju komma lite folk imorgon så jag måste röja lite.
Hade tänkt åkt ner till Österby och spela bilbingo. Dom spelar ut pottan på 15000 idag så det hade jag tänkt att jag skulle vinna. Men syrran skulle nu till Gävle på middag och kunde inte spela så då sket jag också i det. Har massa annat att göra.
Magnus och Natalie har precis åkt till Gräsö fram och tillbaka för att hämta hem lite kött efter älgen dom sköt i måndags. Bra att få lite i frysen. Den är typ tom nu!

Nej, nu måste jag sätta fart så inte Magnus tror att jag suttit framför datorn hela tiden när dom varit borta. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0