Tisdagen

Igår åkte jag och Natalie ner till Österby och hälsade på Katarina, Anton och lilla Alvar.
Alvar och Natalie lekte och det va kul att se.

Varning för suddiga bilder! Barnen ville inte riktigt sitta stilla...



Får jag smeka din kind?



Hallå! Vart ska du? Jag ska visa dig en sak...



Så här har jag sett att dom gör på tvn! ;)



Hmmm... Alvarten ser ganska osyldig ut va!? ;)

Efter besöket hos Alvar åkte vi till Sofie och Elsa och lämnade kameran som vi så snällt fick låna på dopet.
Sen vart det affären för att handla lite och sen hem.
Jag kastade i mig lite mat och sen åkte jag ner till Österby igen. Katarina och jag skulle på gympan.
Hon som brukar hålla i det va borta så det va en annan tjej som hade gympan igår. Cirkelträning... SATAN va jobbigt det va! För en gångs skull vart jag trött och känner idag att jag kommer få träningsvärk i vissa muskler.
Men så skön träning det va. Jag gillar ju när man får plågas lite och köra skiten ur sig själv.
Jag vill ha mera sån här träning. Tyvärr går dom ju tillbaka till vanlig träning nästa vecka. Får se om vi fortsätter eller börjar nån annan stans där träningen ger lite mer. Jag vill ju bli helt slut annars kan jag lika bra låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0