Telefonkö

Har suttit i telefon kö till försäkringskassan. Måste ju meddela att jag ska jobba imorgon och inte ha nån föräldrapenning. (Vore det inte mycket enklare om man kunde anmäla detta på nätet?)
Hade plats 63 i kön när jag började. 37 minuter och 13 sekunder senare va jag klar. Kan tala om att mitt samtal typ tog 30 sekunder!
Inte lät tanten jag pratade med så glad heller. Antar att dom får ta mycket skit. Det är ju inte deras fel att det tar lång tid. Det är ju deras chefer som inte har tillräckligt med personal.
Ångrar lite att jag inte önskade henne en trevlig kväll. Det kanske hade gjort henne lite gladare!
Men imorgon ska jag vara trevlig HELA dan!

Ni som vill handla lite av en trevlig tjej imorgon kan ju kika in på ICA i Örbyhus, för där kommer jag att vara från 8 till 18. (om jag inte behövs längre...)

Nu ska jag packa inför morgondagen.
Fattar inte hur jag ska hinna med allt i morgon bitti. Blir väl en vanesak sen när man jobbar varje dag. Men nu känns det redan stressigt. Men jag packar allt nu så är det klart. Sen går jag upp tidigt och gör mig klar så behöver bara Natalie vakna, klä på sig och kanske äta lite välling innan vi åker. Hon kan ju äta vällingen hos moster också om det krisar. Men det tar ju inte speciellt lång tid att äta den, så vi borde hinna inta den hemma.
Måste åka hemifrån senast 7.15 imorgon. Så jag lär få väcka Natalie vid 6.45. Hon brukarju vakna vid 7 så hon har nog fått sovit färdigt i alla fall.

Nej, nu måste jag sätta igång.
Natta barn, packa och duscha sen blir det sängen så jag orkar upp. Undrar om jag inte ska gå upp med Magnus i morgon 5. Kan va kul för honom att ha sällskap på morgonen.


Kommentarer
Postat av: sofie

man borde kunna maila? jag gjorde det häromdan och fick svar rätt fort. puss

2010-10-14 @ 20:30:16
URL: http://sjernstrom.blogg.se/
Postat av: katarina

lycka till imorgon! jag är säker på att det kommer gå superbra =) kram

2010-10-14 @ 22:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0