Svar till Camilla

Svarade ju på Camillas frågor igår och fick en följdfråga.

Hur såg "spöket" ut, allså är det bara en siluett eller är det som en rikigt människa?

Som jag skrev tidigare så hör jag mest saker. Kan ibland känna inombords att det är nåt konstigt. Känner en viss närhet, som att nån står bredvid mig fast det inte är nån där.
När jag har sett nåt så är det bara siluetter som svävar snabbt förbi. Typ som att nån går snabbt förbi ett dörrhål eller liknande.

Jag vet att många inte tror på sånt här och tror att man bara fablar.
Men när man är med om det så många gånger så kan man tillslut inte annat än att tro på det.
Finns ju inga förklaringar och bevis så jag förstår att man funderar. Jag är då fast besluten om att det finns "spöken"!

Dock är dom nog inte lika söta som spöket Laban eller Casper;)

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0