Skärpning

Oj oj... Va länge sen jag skrev nu!
Men jag har inte dött eller så, har bara inte orkat.

Tror att jag är tillbaka på banan nu i alla fall!

Vad har hänt i veckan då?

Vi har varit på kyrkis i Valö i måndags och i Österby i tisdags. Vi har hälsat på faster Ewy och hämtat ett fönster och en balkongdörr som vi fått av dom. Vi har hälsat på Katarina, Anton och Alvar och haft besök av Sofie, Joakim och Elsa.

Natalie fick en rolig present av Alvar när vi va dit. Hon älskar ju sina våtservetter och går runt med dom överallt och städar och grejar.



Nu fick hon alldeles egna rengöringsdukar! ;) Ha ha... Dom får ligga i städskåpet ett tag så kan hon använda dom sen när hon slutat stopp allt i munnen.



Jag fick fina strumpor som födelsedagspresent! Förträffligt bra! Önskade ju mig det då alla mina strumpor börjar gå sönder.

Igår hade vi Sofie, Joakim och Elsa på besök. Eller födelsedagsfika va det egentligen. Fick en tvättkorg och ett fint fat med stenar och ljus på. Tack så mycket! Ytterligare saker jag kan stryka från önskelistan. ;)



Natalie och Elsa

(Nej, Natalie dregglar inte alls onödigt mycket just nu! ) *IRONI!!!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0