Önskelista

Jag fyller år om exakt en vecka. Nu börjar alla nära och kära fråga vad man önskar sig i födelsedagspresent.
Det är ju jättesvårt nu när man blivit "vuxen". Allt man vill ha är ju så dyrt!

Men jag kan ju skriva upp det ändå så får ni lite förslag. Om det nu är nån som vill ge mig en present... ;)

*strykbräda
*en spark (sån man åker på på vintern, inte en spark i baken. Även om jag skulle behöva en sån också! ;))
*tvättkorg/ar
*våffeljärn (för två våfflor)
*mattvätt
*presentkort
*massage
*kamera (antingen en systemkamera eller en bra digitalkamera)
*bidrag till renovering
*bidrag till ny tvbänk och soffbord
*strumpor (har typ inga hela snart)

Uppdaterar listan om jag kommer på mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0