Nytt till Natalie

Idag drog jag med mig syrran och gick en sväng på Gränby.

Natalie fick som vanligt massa saker!



En overall till vintern från Lindex



Kofta från H&M



Byxa från KappAhl



Fuskpolo från Lindex.



Halksockor från H&M



Fotboll från BR



och en liten prinsessboll från BR.

Själv köpte jag mig lite underkläder. Är i ganska stort behov av massor av sånt!!!

Nu sak vi äta lite och sen ikväll ska vi ner till Österby för att fira Sofie.
Kanske att man kan inta lite alkohol ikväll. Ska fråga min sambo först, men han kanske vill dricka öl. I så fall kör jag!

Såg precis att vi hade en lite ekorre hoppandes i trädet här utanför. MYSIGT!!!
Då kan vi sjunga:
"Ekorre, ekorre vifta på sin svans. Ekorre, ekorre vifta på sin svans. Plocka upp en hasselnöt, peka på sin nos så söt. Ekorre, ekorre vifta på sin svans" ;)

Kanske kan lägga ut lite nötter till den!




Kommentarer
Postat av: sofie

hej stumpan! jo jag anande att det var en symbol för det och jag uppskattade den otroligt mycket vännen! jag har lite dålig kordination när det blir för mycket folk tyvärr så jag fick nog inte fram det till dig. och blommorna var oxå väldigt fina! hoppas vi ses imorgon! puss och kram! din sofie

2010-10-10 @ 21:30:43
URL: http://sjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0