Måndag förmiddag

Natalie vaknade som vanligt klockan 7 idag. Har bara stoppat i nappen en gång inatt tror jag. Det är ju bra! Kanske att hon kan börja sova hela nätterna igen snart.
Vet att jag kommer få sova två hela nätter efter varandra nu i helgen. Kommer ju kännas skitkonstigt, men skönt!
Lite orolig över om Magnus kommer vakna bara, men dom kommer säkert klara sig jättebra här hemma när jag är borta. Bara en orolig bortrest mamma. Antar att dom åker till Gräsö och hälsar på farmor och farfar!

Idag har vi varit på kyrkis igen. Måste va massa barn sjuka för vi va inte så många idag heller.
Natalie, Charlie, Algot, Norton, Isak och Emilia.
Barnen lekte jättebra och vi slutade dagen med att sjunga lite. Natalie tyckte att det va jättekul. Försökte överrösta alla emellanåt! Hon kan skrika om hon vill min lilla ängel! ;)

Vart inge plockande av grejor igår. Så kanske att jag ska göra det nu.
Slå på babyvakten och gå upp en stund. Är ju så ruskigt kallt däruppe bara. Har ju ingen värme på eftersom vi inte använder övervåningen än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0