Kurort

Idag ska jag och Natalie bara vara henna och kurera oss. Har lessnat på att vara förkylda nu.
Vi ska bara mysa, sova, äta, leka och mysa ändå mera.
Fint väder är det ute också. Orkar inte gå nån promenad riktigt, men kanske att vi tar en sväng runt byn. Är typ 1 km, och det känns som att det räcker gott och väl när man är lite "sjuk"!
Så idag blir Masugnsskogen en kurort där man är ute lite i solen, är inne och myser och äter och dricker det som är bra när man är förkyld. Hoppas det ger resultat.

Började med min underbara temugg full med te och honung!



När man druckit upp allt får man springa ganska mycket på toa, men det kanske är bra. Man borde ju rensa kroppen lite då!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Gott med te och honung! Ska jag med dricka när jag kommer hem från skolan. Ska skriva klart min planeringsuppgift, sen åker jag hem.

2010-10-14 @ 11:00:36
Postat av: luffi

Goo förmidda!!



Kikar runt bland massa trevliga bloggar och hittade hit! Allt bra med dig!?



Kram Luffi

2010-10-14 @ 11:08:26
URL: http://www.luffi.se
Postat av: katarina

krya på er! kram

2010-10-14 @ 16:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0