Fredagen

Det gick som sagt väldigt bra att jobba igår. När man slagit in vissa nummer typ två gånger så satt dom sen. Sitter ju lite i fingrarna också det där.
Men det va jättekul att få jobba lite. Jobbade till och med över en timme så det vart 8-19 istället för 8-18.
En farbror vart jätteglad att se mig. Han frågade vad jag fick för nåt (pojke eller flicka alltså), hur det va med mig och frågade hur länge jag hade varit borta egentligen.
Han är ganska tystlåten av sig och det förvånade mig att han pratade så mycket. Men det va väldigt trevligt! Verkade som att han hade saknat mig! ;) Söta lilla farbror. Önskar att jag visste vad han hette.

När jag kom hem igår kväll va jag ganska trött. Hade ont i hela kroppen! Är inte van att stå så mycket tror jag och sen gjorde man väl lite rörelser som man inte heller är van vid längre. Känner av nacken idag. Inte bra!
Hur som helst så vart Natalie jätteglad när jag kom hem. Hon skrattade massor och hoppade runt (fast hon egentligen skulle sova). Men man måste få säga hej till mamma innan man somnar!

När hon somnat gick Magnus och gjorde lite kvällsmackor.





Det smakade inte kattskit efter en hård arbetsdag kan jag säga!

La oss sen och mös under filten i soffan. Fick även sällskap av Meduza!



Fick också jordens sötaste sms av min vän Katarina.

Så här stod det:

Hej hopp!
Jag hoppas att du halvligger i din soffa med fötterna på bordet efter din arbetsdag, det är du värd!
Stor kram på dig!

Hur mycket värmer det inte i hjärtat när man får ett sånt sms!?
Jag vart superglad!
Att ens vänner ens kommer på tanken att skriva nåt sånt en fredagkväll. Att dom tänker på just mig då.
Det är väl sånt som kallas riktiga vänner va?

Tycker om dig Katarina! You made my kväll!!! ;)

Kommentarer
Postat av: katarina

... att jag läste det här just nu, made my lördagskväll =) kram på dig!

2010-10-16 @ 21:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0