Innebandymatch

Igår jobbade jag hela dagen. Från 8 till 18. Det är riktigt roligt att träffa vissa kunder och inte minst mina underbara arbetskamrater. Det värmer i mitt hjärta när jag märker att dom faktiskt blir glada av att se mig! ;)
Får kika in lite oftare tror jag.
Jag kom hem vid 19 tiden igår och lekte lite med Natalie direkt. Hon vart jätteglad när jag kom hem. Bara skrattade och kramades massor. Hur underbart är inte det!
När hon somnat däckade jag i soffan framför tvn. Gick och la mig ganska tidigt (vid 22) då jag va ganska trött!

Idag ska jag och Natalie åka och tittat på när min minsta lillebror Martin ska ha sin allra första innebandymatch.
Ska bli såå kul att få se dom spela.

Magnus följer inte med då han åkte vid 5 imorse till Gräsö för att jaga lite sjöfågel. Sen skulle han ev åka och spränga lite om det inte vart allt för dåligt väder.

Nej, nu måste jag göra iordning allt tills vi ska åka. Natalie sover nu så när hon vaknar så ska vi bara äta lite, klä på oss och sen åka, och då kan det ju vara bra om jag är klar så det inte tar en timme extra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0