HJÄLP!!!

Jag ska jobba imorgon!!!

För första gången sen i november förra året!
Kommer kännas sjukt konstigt. Men det ska bli väldigt roligt att träffa arbetskamraterna och alla kunder igen.

Chefen ringde precis:

-Hej, det är Thomas! Du sa ju att vi kunde ringa och fråga dig om vi behövde folk.
-Ja!
-Tror du att du kan komma och jobba imorgon?
-Ja, det kan jag. Syrran är ledig så jag kan ta henne till barnvakt.
-Åhh, va bra! Behövs i kassan. Kan du komma till 8?
-Det går bra! Hur länge behövs det då?
-Den som är sjuk skulle jobba 8-18. Men måste du gå tidigare så får vi lösa det.
-Det ska nog gå bra. Får se om jag kommer ihåg hur man gör bara!
-Så lätt glömmer man inte. Efter 10 minuter sitter det nog igen.
-Ja, vi får hoppas det! Men då ses vi imorgon då!
-Jättebra! Hejdå
-Hejdå!

Åhh.. Jag vart faktiskt lite nervös!
Nu måste jag bara få tag på försäkringskassan och säga att jag inte ska ha nån föräldrapenning i morgon.
Måste leta fram arbetskläderna också.

Shit! säger jag bara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0