Godmorgon!

Natalie hade nog inga planer på att sova hela nätterna utan att skrika. Inatt har hon vaknat minst 5 gånger. Trodde först att hon hade bajsat, det luktade så. Men hittade inget i blöjan så det måste ha varit en fis. Hon kan fisa den här damen! ;)
Antar att hon varit lite hungrig också. Hon åt typ ingenting igår! Får väl ge bara gröt, välling och ersättning nu. Börjar fundera på om det är mera tänder på g och att det kanske gör ont när hon måste tugga. Jag har ingen aning, men det kanske kan va en teori.
Hur som helst så trodde jag att hon skulle vakna vid 5, för då bökade hon jättemycket men hon höll sig ända till 6.40. Då gick vi upp och bytte blöja och gjorde välling. Sen har vi ringt pappan, kollat på tv, myst, lekt och sen somnade hon om vid 8.
Får väl se när hon vaknar.
Funderar på om vi ska ta oss ut till Vendel och hälsa på Kertin på förmiddagen.
Hade planerat in en date med Bissen i eftermiddag också, men va tvungen att skjuta på den. Hade helt glömt bort att kommun skulle komma idag och kolla på hur vi ska göra med vårat avlopp. Vi ska fixa nytt med trekammarbrunn och då måste kommunen komma hit och godkänna våra planer.
Sen kommer Jenny hit och ska äta middag med oss innan jag och Jenny drar till Ullared. Kan hända att Fredrik kommer på middag också...

Nej, nu måste jag elda. Känns som att det är minurgrader inne idag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0