Förföljd

Igår kväll va jag, Katarina och Denise på boxen. Va riktigt skönt. Hon körde lite hårdare nu och jag vart faktiskt lite trött. SKÖNT!!!
Men mina handleder säger ifrån när vi ska göra uppercuts. Vet inte hur jag ska göra för att inte få ont. Får öva lite här hemma på Magnus kanske. ;)

När vi åkte hem stannade vi och tanka. När jag skulle öppna tanklocket hoppade jag till lite.
Där satt det ännu en sån där snuskig grön spindel.
Va har jag gjort för ont? Alla spindlar verkar dras till mig nu. Ser dom överallt.



Förövrigt mådde jag lite dåligt när jag körde på vägen mellan mitt hem och Österby.
Vi har väldigt mycket grodor här. Det är till och med så att dom har gjort massa grodtunnlar på ett ställe. Nu när det regnade igår va det MASSOR med grodor på hela vägen. Då jag som sann djurvän mår dåligt över att behöva köra över dom åker jag sicksack på hela vägen. (kanske lite trafikfarligt, men jag vill verkligen inte köra på dom)
Tyvärr vet jag att några hamnade under däcken (oundvikligt) och jag mådde lite dåligt över det, men vad ska man göra? Måste dom va uppe på vägen? Så många dessutom...
Är likadan med sniglar och Magnus tycker att jag är väldigt löjlig!


Kommentarer
Postat av: Camilla Kastberg Odeheim

Marie, gröna spindlar ger tur med sig om man träffar på såna, har iaf jag lärt mig.

2010-10-08 @ 18:58:23
Postat av: Marie

Jasså!

Hmm... Vad ska hända då tro?

Kanske inte ska kasta bort dom när jag ser dom då.

2010-10-09 @ 14:12:50
URL: http://daintymorsel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0