Dagen

Idag har vi som jag skrev tidigare varit och hälsat på Natalies mormor innan hon åkte och jobbade.
Hon hade letat fram min gamla hjälm som jag hade när jag va liten (Jag for tydligen runt lika mycket om inte mer än Natalie när jag va i hennes ålder). Så den tyckte hon nu att Natalie skulle ha, och ja det kanske kan behövas vissa dagar!



Natalie med den fina hjälmen! ;)



Natalie med sin mormor

Jag passade även på att gosa med katten Mio. det är syrrans killes katt, men den bor nu i syrrans rum.
Har lust att ta med henne hem så hon får lite mera sällskap...



En nyfiken Mio!

Efter att mormor åkt till jobbet åkte jag och Natalie till Sofie och Elsa och hälsade på istället.
Massa lekande (va mest Natalie som skuttade omkring som vanligt!) och prat. Känns skönt att umgås med Sofie. Saknar henne ganska ofta! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0