Buzzadorkampanj

Idag fick jag ett mail om att jag kom med i en ny buzzadorkampanj.

Denna gång handlar det om hudvård från Decubal.

Decubal är en ny hudvårdsserie speciellt framtagen för personer med torr eller mycket torr och känslig hud. 
Paketet jag ska få prova innehåller en fuktgivande ansiktskräm, en handkräm med naturliga oljor och en fet och närande salva för torra läppar och andra torra partier på kroppen.

Kan säga att detta är något som verkligen passar mig. Får jättetorr hud nu på hösten och vintern!


Så ni som är i min närhet under oktober/november, HÅLL UTKIK!!!
Kanske är det ni som blir buzzade av mig och får vara med och prova dessa produkter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0