KALLT!!!

Idag har vi varit till kyrkis i Valö.
Natalie vart jättetrött efter fikat så vi hoppade över sångerna idag och åkte hem och sov. Medans Natalie har sovit så har jag burit in massa ved och eldat. Har ju svinkallt här hemma nu då ingen har varit hemma och eldat i helgen. När vi kom hem igår kväll vid 23.30 så hade vi 9 grader i hallen, och imorse när vi gick upp hade vi 16 grader i sovrummet. Usch, så kallt! Så jag försöker elda järnet nu för att få upp lite värme. Imorgon är det förhoppningsvis lite mera lagom varmt här inne.
Just nu önskar jag att våran vattenburna värme hade funkat. Snacka om varmt vi hade kunnat haft då...
Men nu har den ju inte funkat de senaste två vintrarna och inte den här vintern heller så vi får allt klä på oss massa kläder istället. Längtar SÅÅÅ tills vi får in golvvärme i hela huset. Tyvärr lär det dröja ett tag till. :(

Kanske man skulle skriva till nå tinredningsprogram och få lite hjälp med rustningen. ;)
Förövrigt har jag tillbringat helgen med en tv-kändis. Han som va med i arga snickaren förra veckan va med i vårat gäng på Gotland. ;)

Kommentarer
Postat av: katarina

woohoooo.... en kändis =) får jag ta på dig nu??? ;)

2010-11-08 @ 20:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0