Dagarna går...

Ja, det har ju som sagt inte blivit så mycket skrivet här.

Vi var och lekte med Katarina, Anton och Alvar i fredags, Jag jobbade från 8-18 i lördags och var helt slut när jag kom hem. Natalie hade två av sina kusiner här på besök lördag till söndag. Fabian och Filips föräldrar skulle på partaj och då fick grabbarna vara här.
På söndagen åkte Magnus och grabbarna och jobbade en sväng, körde lite sopor till Uppsala. Då passade Natalie och jag på att åka till Åby och hälsa på Stina och Ida.
Massa mys, trevlig pratstund och gott fika som alltid! ;)
Igår va vi ner till Kyrkis i Österby. Det va återigen dax för vägning och mätning eftersom Natalie blev 10 månader i lördags. Stora tjejen!!!
Nu är hon 72 cm lång, väger 8195 gram och har ett huvudomfång på 42.5 cm.
Hade det bra på kyrkis igår och efteråt åkte vi till mamma/mormor. Natalie skulle till tandläkaren på eftermiddagen så då tyckte vi att det va onödigt att åka hem. Passade på att umgås lite med mormor när hon änligen va ledig!
 
Ja, det va lite av vad som hänt under de här dagarna som gått. Inte så värst mycket intressant så ni har inte missat nåt direkt. Kanske lite småsaker, men dom håller jag för mig själv!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0