Surt!

Imorse skulle jag och Natalie åka och bestikta bilen.
Jag gick upp 6.30 för att göra mig redo och sen väckte jag Natalie vid 7. (för ovanlighetens skull så sov hon ju äntligen på morgonen. Kände mig ganska elak när jag väckte henne!)
Vi gick och bytte blöja, klädde på oss och åt lite välling. Skulle precis klä på oss ytterkläderna då telefonen ringer.
-Hej det här va från bilprovningen! Har ni hunnit åkt?
-Nej, men vi skulle precis göra oss klara för att åka.
-Åhh.. Va bra! Eller ja. Jag undrar om vi skulle kunna ändra på din tid? Jag har fått sjuk personal så jag har bara en som jobbar idag så han får det lite stressigt.
-Ok... Ja, det ska väl kunna gå bra (*suck* Nu hade jag ju väckt mig själv och Natalie helt i onödan)
-Jättebra! Tack så mycket! Kan du komma vecka 46?

Bla bla bla...

Så nu nu ska vi dit onsdagen den 1 7november istället.

Känns bra surt när Natalie ÄNTLIGEN sov på morgonen!
Men men... That´s life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0