Salt och blandat

Köpte mig en godispåse igår. Jag älskar ju dom ljusbruna och cylindrarna med hål i som finns i Salt och blandatpåsen.

Va ruskigt sugen och slet upp min påse till min stora förvåning!

Det fanns bara TVÅ ljusbruna godisar och INGEN cylinder!!!
VA FAAAAAN!!!

Kan tala om att jag vart ruskigt sur.
Nu ska jag skicka ett mail till Malaco och klaga.
Finns ju bild på framsidan av påsen och där finns dom ju med. Men inte i påsen... *GRRRR*

Har väl ALDRIG klagat på nåt förr. Men nu är det både Libero och Malaco som får sig en känga. ;)
Har hört att man kan bli så när man blir mamma, och kanske det stämmer.


Kommentarer
Postat av: Maja

mumma!

2010-11-29 @ 14:27:48
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0