Mot Östhammar...

Nu ska jag göra mig klar för avfärd så Natalie bara behöver äta och klä på sig när hon vaknar. Vi ska nämligen vara i Östhammar klockan 12 och träffa en massa mammor och barn från föräldrarutbildningsgruppen. Känns jättekul att vi kan träffas ibland. Från början hade vi ju inte ens några bebisar utan dom låg då i magen, och nu är dom snart ett helt år gamla. VANSINNIGT!!! Vart har tiden tagit vägen?

Förövrigt har natten varit bra. Natalie somnade vid 19 tiden igår och sov hela natten. Vaknade till på morgonkvisten men jag ville sova vidare och försökte ligga blixtstilla och ignorera att hon va vaken. (elak mamma va! ) Men det lönade sig för efter en stund somnade hon om och väckte mig igen vid 8.20 vilket kändes mera lagom. ;) Då stod hon och hoppade och skrattade i sängen.
Hon är för söt min lilla fis!

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0