Jaha...

Då va det dax. Vart ju inget förra gången. Ska snart åka och besikta bilen. Som tur va slapp jag väcka Natalie i morse. Ska ju inte vara där förs klockan 10.

Hon har faktiskt börjat sova riktigt bra nu. Vaknar till vid 5-6 och skriker och bökar lite, men hon somnar om igen och sover till halv 8-8. Riktigt skönt! Imorse vaknade hon dock 7.10 men man kan ju inte få sovmorgon varje dag! ;)

Nu ska vi göra oss klara för avfärd och sen ska vi hem och elda. Såg nyss att det va -10 grader ute! Känns inte så för det är inte jättekallt inne, men elda lär vi göra ändå så det inte blir kallt.

Ikväll ska vi till Katarina på födelsedagsfika. Ska försöka hitta på nåt fint tills dess som ger en liten ledtråd till måndagen. Men hon ska ju ändå inte lyckas lista ut vad det ska vara så jag får tänka ordentligt.
Nu är ju inte tänka nåt problem för mig då jag tänker 700 gånger mer än jag pratar (vilket heller inte är så lite enligt vissa) så tänka det kan jag allt. Sen om det blir bra alla gånger det vet man inte... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0