Irriterad

Just nu börjar jag bli lite irriterad.
För det första så väntar jag sen i måndags på ett samtal. Hur länge ska man behöva vänta på att folk ska ringa upp egentligen? Där är ju inte direkt nån kompis heller så man kan ringa själv och fråga varför den inte ringt upp.

Sen har jag fått tillbaka mitt enorma sug efter godis och kakor! Kan nog inte va hemma utan att ha sockersuget där direkt. Måste börja äta bättre igen, för när jag gjorde det så försvann ju sockersuget...

Nej, nu ska jag äta nåt (förhoppningsvis vettigt!) och sen ska jag höra mig klar för utgång. Har bestämt att jag och Natalie ska gå ut en sväng när hon vaknar. Hon ska få åka lite pulka tänkte jag, medans vi kastar sopor och hämtar posten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0