Grattis!

Idag fyller min älskade lilla vän Katarina år. Äntligen är hon lika gammal som mig igen! ;)

Då hon jobbar idag ska vi fira henne i morgon kväll.
Av mig kommer hon att få en liten annorlunda present. Då jag vet att hon läser det här kan jag inte skriva vad det är, men ni får kanske reda på det senare.
Hon kommer dock att få vänta ända till måndag innan hon får veta vad det är!

Ha ha... Nu är du (Katarina) bra nyfiken va!? ;)

Det enda hon vet är att hon ska bort och att hon va tvungen att ha barnvakt.
Mer än så får varken hon eller ni veta.
Dom enda som vet är jag, Magnus och Natalie och vi säger INGET MERA!!!



Alvar, Katarina och Tim på våran "mammadate" hos Denise.

Stort GRATTIS till dig vännen! Vi ses i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0