Från Lark Rise till Candleford

Idag vart det inge kyrkis i Valö. ;( Dom har stängt pga höstlov. Så Natalie och jag har haft en skön morgon här hemma mde massa tv-tittande, lek och mys.
Natalie har sovit en stund på förmiddagen också. Hon vaknar ju vid 6 - 6.30 nu eftersom vi dragit tillbaka klockan. Hon verkar ha svårt att somna också då hon höll på i 1,5 timme igår och jollra/lekte i sängen innan hon somnade. Hon grät inte så då fick hon sitta i sängen tills hon somnade av sig själv. Man kan ju inte ta upp henne för då tror hon väl att hon kan göra så jämt!

Medans hon sov har jag kollat på en serie som jag missade i lördags pga att jag jobbade. (bra med inspelningsbar box)
När vi va i Falkenberg hos Kerstin och Lennart så tittade vi på den här serien. Kerstin följde den och jag kan säga att jag fastnade på en gång jag också!
Från Lark Rise till Candleford heter den. Har bara sett två avsnitt men älskar den redan!
MÅSTE köpa serien på dvd. Säsong 1 finns ute nu och säsong 2 kommer nu i november. Kanske bra julklappar till lilla mig! ;) Men jag vet inte om jag kan vänta så länge. Vill ju se allt från början. Nu har jag ju börjat titta mitt i säsongen.

Vill ni också se denna underbara serie så går den på lördagar klockan 18.15 på ettan!



Kan tala om att jag inte gillar serier från förr i tiden, men den här fängslar mig totalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0