Vän för livet!

Idag har Sofie och Elsa varit hit. Alltid lika trevligt!
Har tyckt att vi har kommit ifrån varandra lite men idag kände jag verkligen att hon är min bästa vän för alltid. 
Hon lyssnar på vad jag har att säga och stöttar mig när jag har det jobbit och svårt. Hon har alltid funnits där och det känns som att hon alltid kommer att finnas vid min sida, oavsett vad som än händer!

Vi har bara känt varandra i typ 4 år men vi kom varandra så nära att det känns som hela livet.
Kommer ihåg att jag tyckte att Sofie va lite konstig första gångerna som vi träffades. Va inte alls min typ och verkligen ingen som jag ville umgås med.
Men sen hände nåt.
Vet att vi va hemma hos Anders på kalas och av nån anledning sa jag till Sofie att vi skulle höras av och hitta på nåt. (väldigt märkligt eftersom jag inte ens gillade henne. Men försökte väl vara trevlig antar jag.)
Sagt och gjort. Vi hördes av nån dag senare och jag kommer inte ihåg riktigt va vi gjorde men efter den dagen har det varit hon och jag!
Vi umgicks mer och mer och tillslut va vi med varandra varje dag.
Sen har det kommit lite killar emellan och vi har inte umgåtts lika mycket, men vi är fortfarande bästa vänner!
Jag är så oerhört tacksam för att jag har fått lärt känna dig!

Tack Sofie för att du finns i mitt liv!!!



♥ Jag och Sofie uppe i Rättvik 2007 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0