Trött

Va så trött igår så jag orkade inte skriva nåt. Men jag tror inte världen rasar för det. ;)

Vi kom till Nettan vid 11.30, satt och pratade lite och sen bjöd hon på lunch. En jättegod tacopaj. Hade tidigare tänkt att jag måste göra paj nån dag och så fick jag det nu. Passande! ;) Supergott va det i alla fall!
Efter lunchen och massa prat åkte Nettan och hämtade äldsta sonen Rasmus på dagis. Jag och Natalie va lite "barnvakt" så länge åt en sovande Oskar.
När Nettan och Rasmus kom hem så vaknade passande nog Oskar. Han och Natalie satt/låg sen på Oskars täcke och inspekterade varandra.
Oskar försökte ta hennes hand några gånger och när hon vände på sig passa han på att klappa henne lite i rumpan. Sötgöte! Ska börjas i tid med att ta tjejerna på rumpan. ;) (han är 7 månader)

Här är några bilder på Oskar och Natalie:







När vi sen skulle åka hem frågade jag Rasmus om han hade nåt förslag på vad vi skulle äta här hemma.
-Köttbullar! Fick jag till svar.
-Vad ska vi äta till det då? Frågade jag.
-Potatis... Och så måste man äta sallad också! Och sås!
-Okej! Tack för hjälpen Rasmus! Då äter vi det hemma hos oss idag (igår)

Så mycket riktigt. Det vart köttbullar och potatis med sallad, gräddsås och lingonsylt. Mycket gott vart det så det va ett bra förslag av Rasmus. Tack så mycket!
Får även tacka Nettan för god lunch, gott fika, den fina solhatten och en mycket trevlig dag!
Tack även till Nettans bekant som skänkte oss kläder till Natalie! Kommer att komma till användning.

När vi kom hem så va Natalie ganska trött. Hon sov knappt på hela dan så det va inte så konstigt. Hon fick därför gå och sova en stund medans jag och Magnus åt middagen.
När vi sen skulle titta till henne hittade vi henne såhär:



På sida intryckt mot spjälorna och med ena foten utanför! Gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0