Sovmorgon som heter duga!

Idag tog jag och Natalie en REJÄL sovmorgon. Men vi behövde väl antagligen det!

Jag vaknade först vid 2.30 av att jag mådde fruktansvärt illa. Va nästan så jag höll på att kräkas, men jag klarade mig. Jag gick i alla fall upp på toa (va väldans kissnödig också...) och sen gick jag och la mig igen. Hann precis somna så vaknade lillskruttan. Upp igen och fixa mat till henne, ge henne den och sen lägga ner henne i sängen. Lyckligtvis somnade hon om direkt och så gjorde även jag. Vaknade till en sväng när Magnus kom och pussade mig hejdå. Vet inte va klockan va men gissar på att den va strax efter 5.
5.30 vaknade Natalie igen. Jag gav henne nappen, hon låg och bökade en massa men somnade tillslut om. När jag sen höll på att somna kom Felix även denna morgon och skrek med en sork i munnen. Så det va bara att gå upp en gång till och kasta ut den och tala om för Feliz att han inte fick gosa med mamma just nu. Dyblöt va han dessutom. Så han la sig på mina kläder bredvid sängen istället.
Vaknade igen 6.30. Vart samma procedur med nappen och bökandet med fick henne att sova en timme till. 7.30 va det dax igen. Nu gick jag upp och gjorde iordning en flaska till henne, gav henne den och sen låg vi i sängen och pratade och skrattade en massa. Vid 8 ringde vi och sa godmorgon till pappsen. Hade ju planerat att gå upp då, men vi låg kvar ett tag till och lyckades somna om båda två. Vi sov sen ända till 10.30!!! Helt galet, men ruskigt skönt!

Efter det har vi inte gjort så mycket. Jollrat i babygymmet och kollat på tv typ. Natalie somnade vid 1.30 efter att hon fått mat, men sov inte mer än ca 15 min.
Nu ska vi väl fortsätta att göra ingenting. Ganska skönt ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0