Söndagsmorgon

Inatt vaknade Natalie som vanligt vid 3. Fick sin mat och somnade om direkt. Sååå skönt! Jag satt uppe till ca 00.20 och glodde på tv så jag va ganska trött. Tror att hon vaknade till igen vid 5.30 (orkade inte kolla så noga på klockan) men då stoppa jag bara in nappen så somna hon om och sov till 8. Då jag fortfarande va ganska trött då så va Magnus snäll och gick upp med henne. Jag somnade såklart om och sov till 9.30.
Åt lite frukost vid 10. Natalie låg hela tiden på golvet och jollra. Försökte lägga på henne en filt men varje gång sparka hon av den lika fort och såg jättehappy ut! Visste va hon gjorde också för direkt när filten va nere vid fötterna så sluta hon sparka. Skitunge!
Nu har hon ätit lite gröt. Blandade i lite katrinplommonpuré så hon kanske slipper bli så hård i magen.
Antar att hon kommer att somna snart. Börjar närma sig sovtid...

Jag har funderingar på om jag ska måla lite igen. Kommer ju aldrig bli klart i den här takten!
Magnus tyckte att vi skulle passa på att städa lite nu när det regnade ute. Får väl kanske ta tag i det efter målningen. Annars kan han ju kanske städa utan mig också! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0