Söndagen

Mycket va det som hände igår.
Tar det tragiska senare i ett annat inlägg.

Efter promenaden igår va vi ute hela dan. När Magnus kom hem efter sopkörningen så började vi att göra en rabatt vid huset. Skönt att ha en egen grävmaskin hemma. Den kommer liksom till användning när man pysslar i trädgården.

Först fixade vi ett litet "land" till mig och Natalie.



Jag har en så duktig karl! Han hällde i jorden med grävmaskinen och det enda han spillde utanför va det här lilla



Skulle kunna tro att han vet va han gör med sin grävmaskin!
Vi sådde lite rädisor och morötter och satte ner några smultronplantor. Räcker till oss så länge...
Kommer nog göra mera sen när Natalie är lite större.

Efter det började vi med våran rabatt. Vart hur fint som helst! Visar med bilder så slipper jag skriva.

         



FÄRDIGT!!! Visst blev det bra!? Nu ska vi bara plantera dit lite blommor...

Sen fick Natalie åka sin premiärtur med pappas grävmaskin.

  

Alfa va med hela dan och ville mer än gärna hjälpa till med rabatten. ;)
Sen lekte vi massor med bollen och några pinnar...

  

Lite flera bilder på Alfa...

  

Vid 19 tiden skjutsade jag hem Alfa till sin mormor. Tror att hon har haft det bra hos oss. Verkar som om hon hade trivts i alla fall. Jag har tyckt att det varit hemskt trevligt. Gör vi gärna om ifall det behövs.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Tjusigt :), bara ringá om ni behöver hjälp på gårn ;). Nu måste Nattis vara väldigt glad eftersom hon fått åka grävmaskin :)

2010-05-31 @ 20:58:52
Postat av: Malin

Vad fint ni gjort :) Blev jättebra!

2010-06-01 @ 21:10:01
URL: http://www.malvan12.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0