Söndag kväll

Vart 1700 kr fattigare efter visiten på Coop. Fick me oss 4 proppfulla pappkassar hem. Men nu borde vi ha lite grejor hemma så vi klarar oss en stund. Köpte en del saker som man inte köper så ofta och lite storpack så nästa gång vi handlar lär det bli bra mycket billigare. (hoppas jag!)
Natalie är så duktig när man går i affärer. Idag satt hon bara i sin bilstol och kollade runt lite på allt som fanns överallt. Sa inte ett ljud, varken i bilen eller inne på Coop. Tar ju ändå en stund att gå där inne och handla.

Som ni såg i förra inlägget åt vi plankstek till middag idag. Gott som tusan. Tyvärr va vinet inte lika gott så jag gick över till mjölk på slutet. Jag verkligen älskar mjölk! Kan dricka hur mycket som helst. Minst 1 liter om dan dricker jag iaf. Vi skulle nog behöva skaffa oss en ko eller två... ;)

Efter middagen så har Natalie tagit ett bad, ätit nattmaten, jag har duschat och Natalie har somnat. Va jättegnällig efter badet. Har inte bajsat idag så kan va magen som spökar. Men sen va hon nog ganska trött för hon somnade på en gång när hon la sig i sängen.

Nu ska jag gå och krama på min älskling som ligger i soffan och kollar på Wallander.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0