Seriepremiär

Natalie har bökat sen typ 4.45 i natt. Vaknade och fick mat vid 2.45 så jag tyckte inte att hon borde va hungrig igen. Så jag gav henne nappen X antal gånger fram till 6.30. Då gav jag upp och hon fick en ny blöja och mat.
Efter det har vi legat i min säng och pratat, skrattat, jollrat, sovit och skrattat lite till. Vid 9 gick vi upp och böt blöja och tog på oss kläder. Men vi hann inte mer än klä på oss i stort sett så va det nån som bajsade hela blöjan full. Bara att byta igen...
Sen åt vi frukost och Natalie somnade om vid 10. Får se när hon vaknar...

Idag ska vi på seriepremiär. Film ska möta Töff hemma i Björkparken kl 14. Svårt att veta vilket lag man ska heja på där. Känner mig ju hemma i Film. Spelat där i typ 15 år! Spelade ju med Töff förra året så jag måste ju heja på dom också! Svårt det där. Men jag tror faktiskt ändå att jag hejar på Töff i dag. Känns mer som "mitt lag" just nu.
Kom och heja ni också!!!

Nu ska jag försöka fixa lite innan skruttan vaknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0