Saknad?

Va och hämtade min lilla tjej i Öregrund nu på kvällen. Blev bjudna på spagetti och köttfärssås. Mycket gott!
Natalie hade varit så snäll och glad hela dan. Tur att hon kan sköta sig när hon är borta. ;)
Tror inte att hon saknat mig idag. För varken när jag kom hem från tandläkaren eller nu på kvällen när vi skulle hämta henne så har jag fått nåt leende. Hon har varit helt likgiltig. Tror att hon kanske är lite less på sin mamma. Kanske va bra att hon fick vara ifrån mig lite. Får hon sakna mig lite lagom och så blir hon förhoppningsvis inte så mammig. (Hon har börjat visa tendenser till det)

Nu på kvällen fick hon en portion med gröt + en flaska med ersättning. Så nu borde hon väl sova inatt. Hade inte sovit så mycket på dan heller sa Anna.

Imorgon ska vi åka till Knivsta och hälsa på Nettan och Oskar.
Kanske ska släpa med oss pappsen till IKEA efter det. Ska köpa en lekmatta och en barnstol om jag hittar nåt jag vill ha.

Nej, nu ropar kudden efter mig.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0