Oväntat besök

Satt här hemma i soffan i godan ro när det plötsligt knackade på dörren. Trodde först att det va Magnus som kom hem och inte orkade/kunde öppna dörren. Men sen kom jag på att då hade han ju inte kunnat knacka heller, så jag gick och öppnade.
Där stod det två små söta skitungar och efter kom pappa och mamma.
Det va Jocke och Denise som kom över med sina två juveler Jonna och Jesper. Va ute och åkte lite så då stannade dom förbi här. Väldigt trevlig överraskning!
Vilken energi dom barnen har! Tänk om man ens hade en tiondel, så glad jag hade varit.
Snart får dom en till liten knodd. Bara åtta dagar kvar till BF. Spännande! Kan säga att magen va bra nog stor och stod rakt ut. Sååå fin!
Natalie fick en jättefin body av dom också. Tack så jättemycket!!!



Nu har vi ätit lite mat och nu ska jag försöka få Magnus att ge Natalie kvällsgröt och ersättning och natta henne så kanske jag kan måla lite... Apropå det så vart jag ruskigt less för ett tag sen när jag såg att det jag hade maskerat lär jag få maskera om. Tejpen hade ju släppt! Jävla skit grejor!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0